Sunday, February 19, 2006

Προβλημα


Εγώ από την αλλη, τι να κάνω με το πρόβλημά μου? Που θέλω να φτιάξω λίνκ για το μπλόγκ του Βαρετού αλλά δεν τα καταφέρνω? Είναι όλα πολύ περίπλοκα σε αυτό το σπόρ, για να μοιραστείς τη μαλακία που σε δέρνει με τον υπόλοιπο κόσμο, πρέπει να έχεις σπουδάσει προγραμματιστης. Πολύ λυπάμαι για αυτό. Επίσης με πιάνει απογοήτευση μεγάλη που το καλοκαίρι αργεί να φτάσει, που θα αργήσω να φορέσω τα καινούργια μου σανδάλια (θα ποστάρω φωτό τους οσονούπω), θα αργήσω να πάω διακοπές και θα αργήσω να την κοπανήσω από την αναθεματισμένη δουλειά.
Εαν κανείς μας διαβάζει (που πολύ αμφιβάλλω) ας μου πει πώς μπορώ να λινκάρω τον βαρετό και 2-3 άλλους που θέλω.
'Οσο για σένα ανόητη μαϊμού, θέλω κι εγώ να κάνω πεντικιούρ κι όλο το αναβάλλω γιατί δεν ξέρω τι χρώμα να τα βάψω.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home