Thursday, February 23, 2006

Μαύρος ζητά CD

Αγαπημένο μου CD,

μην έχεις καμία αμφιβολία, θα είμαστε τέλειες μαζί! Και για να ολοκληρωθεί η σκηνοθεσία θα ζητήσω από την κολλητή μου τη Δεσποινούλα τα δικαιώματα του εξωφύλλου του 'Τζαμπι' για να ντυθείς 'CD της Βανδή(ς)'. Γιατί ως γνωστόν η Δεσποινούλα κι εγώ είμαστε κολλητές, μέχρι και στο Παρίσι πήγαμε μαζί για ψώνια, και συναντήσαμε τον Ντέμη σε μία brasserie, όπου είχε πάει νωρίτερα από εμάς για να πιάσει τραπέζι.
Κι εγώ θα θελα να βγώ, αλλά έχω τρομερό πονοκέφαλο, ο οποίος μάλλον προέρχεται από τις τεράστιες ποσότητες σουβλιστού αρνιού και παϊδακίων που έφαγα το μεσημέρι. Το δυστύχημα είναι ότι ο κύριος Βαρετός δεν έχει εως τώρα αντιμετωπίσει πρόβλημα πονοκεφάλου ώστε να μάς ανακοινώσει με πόστ πώς το ξεπερνά. Για να τον μιμηθώ, θα μπορούσα να πάρω ένα ντεπόν, αλλά βαριέμαι να περπατήσω μέχρι την κουζίνα για να το αναζητήσω, άσε που κατα πάσα πιθανότητα τα έχω τελειώσει!

3 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

Κι εμένα με πείραξαν τα παιδάκια αλλά δεν το κάνω θέμα :)

2:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
» » »

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! actonel evista http://www.inkjet-printer-review.info/Hp-inkjet-2230-printgead-problem.html Reduced laptops lexmark t 630 printer Magicstor 2 2gb microdrive compact flash card Olha meu amor se eu fico cell phone ringtone downloads lexi love vids Bristow nissan pavilion David becham soccer Gay cum faces

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home